Za pośrednictwem naszej strony www.brizart.pl można składać zamówienia na biżuterię artystyczną.

Prowadzimy sprzedaż zarówno hurtową jak i detaliczną.

Zamówienie należy składać:

- mailowo pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

- telefonicznie pod numerami: 693 647 860 lub 508 298 398

W zamówieniu wpisz numer ID produktu(ów) oraz ilość sztuk.

Po złożeniu zamówienia przez stronę internetową klient dostaje e-mailem informację o jego przyjęciu i o dostępności towaru.

Realizację zamówienia rozpoczynamy od momentu jego wpłynięcia do sklepu internetowego.

W przypadku niedostępności towaru informujemy Państwa o tym fakcie.

Zamówienie można zmienić lub anulować korzystając z mailowo lub telefonicznie pod numerem 693 647 860 lub 508 298 398 pod warunkiem, że towar nie został już wysłany.

Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i są cenami:

- Brutto dla zakupów detalicznych

- Netto dla zakupów hurtowych

Zastrzegamy sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego oraz przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych.

Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki (Wysyłka i płatności). Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób.

Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:

- Sprzedaż hurtowa: przelew lub pobranie

- Sprzedaż detaliczna: przelew

Nie ponosimy odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostarczeniu zamówionego towaru lub realizacji zamówienia, wynikające z błędnie podanego przez Klienta lub niedokładnego adresu dostawy. Jeśli paczka zostanie odesłana do naszego sklepu (z powodu podania błędnych danych, odmowy odebrania przesyłki itp.) Klient zostanie obciążony kosztami transportu.

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. (UWAGA - nie dotyczy to towarów wykonanych na specjalne zamówienie klienta). Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony.

Autorzy serwisu dołożyli wszelkich możliwych starań, aby prezentowane informacje były prawdziwe i aktualne, jednak nie mogą tego zagwarantować. Dlatego błędne informacje na stronie internetowej nie mogą być podstawą do roszczeń. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed podjęciem decyzji o kontakt z pracownikiem naszej firmy.